Fotoksiążka PRO

Wszystkie produkty z kategorii WALL DECOR, WYDRUKI WIELKOFORMATOWE, KALENDARZE oraz FOTOKSIĄŻKI I FOTOALBUMY można zamówić online na naszej stronie, gotowy produkt wyślemy na Państwa adres - PRZESYŁKA KURIERSKA GRATIS !!!
(Podczas zamawiania wybranego produktu należy wybrać opcję "Darmowa przesyłka kurierska" )

FOTOKSIĄŻKI PRO drukowane są na maszynach HP Indigo, gwarantujących profesjonalny, fotograficzny efekt. W wykorzystywanej tu technologii HP Electrolnk stosuje się zestaw siedmiu farb drukujących będących w stanie ciekłym, gdzie podstawowy CMYK uzupełniono o fotograficzne, "rozbielone" elektroinki: light Magenta + light Cyan + light Black. Karty w Fotoksiążce PRO są miękkie, drukowane dwustronnie i klejone przy grzbiecie, przez co nie rozkładają się zupełnie na płasko.

DO FOTOKSIĄŻKI PRO dostępne są poniższe linie stylistyczne:

Fotoksiążki PRO dostępne są w następujących formatach:

Cechy produktu:

1. Papier

W Fotoksiążce PRO wybierasz spośród trzech rodzajów papieru. Standardowy to Felix Schoeller Luster 190 g/m², powlekany, z wysokim poziomem bieli i drobną, ziarnistą strukturą słabo odbijającą światło. Jeśli szukasz głębokiego matu – odpowiedzią jest Mohawk Eggshell dostępny w gramaturze 216 (z bigiem) i 148 g/m² (bez bigu). Ma kolor kości słoniowej i fakturę włókien papieru, przez co jest naturalny w odbiorze. Cieńszy Mohawk charakteryzuje się dużym stopniem przezroczystości, więc zdjęcia na jego kartach mogą delikatnie przebijać na drugą stronę, szczególnie podczas przeglądania. Matowy jest też papier Arctic Matte 170 g/m², śnieżnobiały i przez to mocno kontrastowy.

 

2. Kolor oprawy

Kolor oprawy to jedna z najważniejszych decyzji jakie musisz podjąć kupując swój fotoprodukt. Masz u nas bardzo szeroki wybór: barwionych skór ekologicznych, modnych materiałów tekstylnych i tkanin duo, zmieniających barwę w zależności od sposobu padania światła. Każdy znajdzie tu coś odpowiedniego dla siebie i rodzaju sesji, jakie wykonuje. Dla Twojej wygody staraliśmy się nazwać wszystkie odcienie oddając ich rzeczywisty wygląd. Pamiętaj jednak, żeby przy wyborze zawsze kierować się wzornikiem materiałów (dostępny w STUDIO SIKORA), ponieważ barwy jakie widzisz na swoim monitorze zależne są od wielu czynników i tym samym są wyłącznie orientacyjne.

3. Okładka wewnętrzna

W swojej Fotoksiążce PRO możesz zamówić jeden z dwóch kolorów okładki wewnętrznej, czyli dwóch pierwszych i dwóch ostatnich stron, na jakie trafiasz otwierając produkt. Daliśmy Ci wybór, żebyś mógł właściwie dopasować ją do materiału czy ekoskóry na oprawie zewnętrznej, ale także rodzaju fotografii, jakie znajdują się w środku. Dostępny jest klasyczny czarny i jasny, delikatny krem. W przypadku Fotoksiążki PRO papier użyty do okładek wewnętrznych nie pozwala na personalizację, np. za pomocą grawerunku. 

4. Ilość stron

Standardową i jednocześnie minimalną ilością stron w przypadku Fotoksiążki PRO jest dwadzieścia. W takiej konfiguracji grubość bloku i okładki wyglądają już razem poprawnie i estetycznie, choć miękkie karty tego produktu pozwalają na zamieszczenie tu znacznie dłuższych, fotograficznych opowieści. Jeśli więc masz dużo zdjęć i szukasz produktu, który je pomieści, Fotoksiążka PRO będzie idealna.  Maksymalnie stron może być sto dwadzieścia. Przy grubszych blokach polecamy wybranie papieru dającego możliwość bigowania kart na środku, przy zgięciu grzbietu książki, przez co znacznie wygodniej się ją ogląda, ponieważ otwiera się bardziej na płasko.

 

 

 

5. Rozkładanie stron

Karty w Fotoksiążce PRO są miękkie, drukowane dwustronnie i klejone przy grzbiecie, przez co nie rozkładają się zupełnie na płasko. Musisz to uwzględnić podczas projektowania, żeby żadne ważne elementy typu: twarz, napisy itp. nie znalazły się na łączeniu. W zależności od tego jaki papier wybierzesz do swojej książki może ona mieć dodatkowe bigowanie przy środku, które sprawi, że produkt będzie się otwierał bardziej na płasko i tym samym wygodniej będzie go przeglądać. Taka opcja dostępna jest wraz z matowym papierem Mohawk Eggshell o gramaturze 216 g/m2. 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Okienka

W zależności od wybranego produktu i jego linii stylistycznej w naszej ofercie masz bardzo szeroki wybór okienek na oprawę. Od tych zajmujących niemal całą okładkę, po mniejsze formaty: kwadratowe, poziome i pionowe. Są one zawsze robione ręcznie. W standardzie - we wszystkich kolekcjach prócz Akryl Prestige - okienka zawsze zabezpieczone są matowym laminatem, możesz jednak wybrać dla nich za dopłatą bardziej efektowne, akrylowe wykończenie, które przypomina taflę szkła.

 

 

 7. Akrylowe wykończenie

Standardowo fotografie znajdujące się w okienkach zabezpieczane są matowym laminatem. Mogą jednak znaleźć się za akrylową, dopasowaną do nich wstawką. Bezbarwny akryl nałożony na zdjęcie daje efekt i złudzenie połyskującego szkła. Pełni w głównej mierze funkcję estetyczną, mocno odbija światło i wzmacnia w ten sposób kolory fotografii, daje wrażenie luksusu i elegancji. Jednocześnie jest praktyczny, ponieważ zabezpiecza zdjęcie przed uszkodzeniami i niewielką wilgocią. Przy akrylach polecamy do oprawy gąbkę, dzięki której zdjęcie lepiej wpasuje się w okładkę, a nie będzie z niej delikatnie wystawało. Na czas transportu akrylowe okienka zabezpieczamy niebieską folią i często dodatkowo papierem, ponieważ są podatne na zarysowania i trzeba się z nimi obchodzić delikatnie.

8. Laminat

Wybór laminatu ma bardzo duże znaczenie dla efektu finalnego Twojego produktu. Polega na precyzyjnym nałożeniu na gorąco odpowiedniej folii z tworzywa sztucznego na wydruk. Masz do wyboru dwa rodzaje uszlachetnienia oprawy: matowe i błyszczące. Matowa okładka jest elegancka, stonowana, bezpretensjonalna, ma niezwykle delikatną i przyjemnie miękką w dotyku, aksamitną strukturę. Laminat błyszczący jest bardzo praktyczny, odporny na odciski palców i drobne zarysowania, chroni przed wilgocią, mocno odbija światło wydobywając tym samym większą głębię, intensywność i nasycenie kolorów. Dobierz ten laminat, który najlepiej pasuje do Twojego projektu.

9. Gąbka

W dodatkach do okładki możesz wybrać specjalną, introligatorską, gąbczastą oklejkę. Gąbka pod materiałem wykończeniowym oprawy Twojego produktu sprawia, że jest on miękki i miły w dotyku, bardziej sprężysty. Możesz wybrać to uszlachetnienie pod każdą ekoskórę, lub tkaninę introligatorską. Dzięki niej dowolny materiał będzie się wydawał bardziej naprężony, wypukły, a sam produkt będzie wizualnie nieco większy i pełniejszy. Szczególnie polecamy ten dodatek do fotoalbumów, fotoksiążek i boxów z okienkami oraz akrylowymi wstawkami na oprawie, ponieważ sprawia, że miękko wtapiają się one w produkt, a efekt wypukłości materiału, lub tkaniny jest jeszcze bardziej zauważalny.

10. Obszycia

Obszycie jest nawiązaniem do introligatorskich tradycji. To przede wszystkim dodatek wizualny dla wielbicieli klasyki, przywołujący na myśl stare, solidne, dopracowane w każdym szczególe książki. Możesz je zamówić przy oprawach z ekoskóry, nie są dostępne z innymi materiałami. Do wyboru masz obszycie pojedyncze, lub jeszcze bardziej efektowne - podwójne. Sam dobierasz kolor nitki spośród trzynastu odcieni, dzięki czemu możesz dopasować ją do oprawy, lub wybrać coś kontrastowego. W ofercie znajdziesz obszycie: beżowe, dwa rodzaje zieleni, trzy odcienie brązu, purpurę, żółty, pomarańczowy, czerwony, czarny, morski i niebieski.

11. Okucia

Metalowe okucia w kolorze srebrnym lub złotym nie tylko solidnie zabezpieczają i chronią rogi produktu, ale są też ważnym dodatkiem estetycznym. Szczególnie polecamy je przy minimalistycznych projektach opraw, którym dodają elegancji i stylu. Na pewno spodobają się wielbicielom tradycji i starej sztuki introligatorskiej. Okucia możesz zamówić zarówno dla opraw z ekoskóry, jak i tych z tkanin introligatorskich.

12. Grawer laserem

Grawer powstaje poprzez silne nagrzewanie materiału podłoża skupioną, laserową wiązką, która wypala jego wierzchnią warstwę, odsłaniając tym samym podkład danej ekoskóry czy tkaniny introligatorskiej. Kolorem powstałego wzoru nie można więc manewrować, jego barwa nie jest powtarzalna i gwarantowana. Może się zdarzyć, że grawer wykonany na fotoproduktach z tą samą okładką będzie nieco inny, co wynika zwykle z różnic w podłożach danych partii materiałów. Zaletą grawerunków laserowych jest ich precyzja, trwałość i odporność na ścieranie.

 

13. Nadruk UV

Nadruk UV to nowoczesna technika druku cyfrowego, w której wykorzystuje się specjalne, ciekłe, polimerowe tusze. Pod wpływem ultrafioletowego światła ciekły polimer ulega utwardzeniu, tworząc na powierzchni fotoproduktu cienką warstwę trwałego plastiku o dowolnym kolorze. W przypadku tej metody personalizacji uwypuklenie z farby powstające na powierzchni produktu jest delikatnie wyczuwalne, szczególnie na ekoskórach. Zalety nadruku UV to z pewnością jego powtarzalność, ponieważ ma on zawsze ten sam kolor, niezwykła trwałość połączenia z podłożem bez konieczności „uszkadzania” go, jak jest w przypadku grawerów, oraz dostępność różnych kolorów, które starannie dopasowujemy do opraw.

14. Czcionka introligatorska

Czcionka introligatorska umożliwia personalizację produktów techniką tłoczenia na ciepło z wykorzystaniem folii hotstampingowych, w kilku kolorach: białym, szarym, złotym, miedzianym, czerwonym, różowym, brązowym, granatowym, zielonym oraz czarnym. Twój napis może również nie mieć żadnego wypełnienia. Czcionka dostępna jest wyłącznie na wybranych ekoskórach, a litery po odciśnięciu mają zawsze stałą wielkość 0,5 cm i zawsze ten sam font: Lithos Pro. Napis wykonany tą techniką może mieć maksymalnie 25 znaków (w tym spacje). Idealna dla wielbicieli minimalizmu i klasyki.

15. Stempel

Stempel dostępny jest na większości skór ekologicznych. Powstaje poprzez odciskanie na gorąco wzoru lub tekstu na oprawie. Tak stworzony napis czy grafika będą miały kolor okładki, bez żadnego wypełnienia. Możesz wybrać spośród kilku dostępnych w ofercie wzorów, lub zamówić u nas własną, indywidualną matrycę stempla. Pamiętaj jednak o tym, że wydłuży to termin wysyłki Twojego zamówienia. Na matrycę czeka się od 7 do 14 dni roboczych.

 

Udostępnij ten post

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn